maandag 1 januari 2018

#2 Alle Kleuren Van De Regenboog


WELKOM
bij onze 2de Crazy for CAS Challenge

Welkom in een nieuw jaar.
Team Crazy for CAS wenst jullie allemaal een creatief 2018!

Met onze allereerste challenge speelden al 14 mensen mee! Dank jullie wel. De winnaars zijn bekend gemaakt in de vorige post. We hebben genoten van jullie inzendingen. Vanwege een drukke decembermaand een geweldig aantal spelers. Laten we dat aantal deze maand verdubbelen en we gaan ook maandelijks een prijsje weg geven. Ook hebben we een Gast-Designer plek voor de winnaar!

Wij trappen het nieuwe jaar af met een kleurrijke challenge.
De naam zegt het al, gebruik alle kleuren van de regenboog of maak een regenboog.
Een feest met kleurtjes op je project willen we zien.

Wij hebben al wat inspiratie voor jullie klaar staan!

Wilma





Als er minstens 20 mensen mee doen, gaan we beginnen met prijsjes weg te geven!
Dan kun je dus ook echt iets winnen.

Groetjes
Miranda Mols

Je kunt meedoen tot en met 28 januari 18.00 uur.

Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

16 opmerkingen:

  1. Thank you for running this challenge. I love all things CAS and rainbow colours so it is perfect. The inspiration cards are wonderful. I had a little trouble linking my blog at first but have succeeded now.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je alleen maar meedoen als je een blog hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nynke, zolang je maar ergens naar kunt linken is het prima om mee te doen!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Hoi Miranda, ik heb een poging gedaan, maar verkeerd gelinkt. Kan ik zelf mijn deelname verwijderen of moet jij dat doen? Ik voeg mijn goede deelname pas toe als mijn oude is verwijderd...

      Verwijderen
    4. Stuur me je link even naar info at stampinutopia.nl dan voeg ik hem toe!!

      Verwijderen
  3. Superleuke challenge en ik heb zojuist mijn 2e bijdrage geleverd. Er ligt nog een regenboog-kaartje klaar, mag je met meerdere creaties meedoen?
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge wederom.
    Prachtige voorbeelden en wat een deelnemers al.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm not sure my card linked up correctly https://sherri-iloveflipflops.blogspot.com/2018/01/when-it-rains-it-pours.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. For some reason your Linky Tool isn't accepting my card ... here is my card post: http://darscraftycreations.blogspot.com/2018/01/a-quick-birthday-card.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt! Best veel mogelijkheden met dit leuke thema, mijn kaartje staat erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous inspiration from the design team. Thanks for a great challenge.
    Janice x

    BeantwoordenVerwijderen